torstai 21. kesäkuuta 2012

Nahistunut koppura

Yksi jos toinenkin on miettinyt varmasti, mikä ihme siinä on kun mainoksessa hampurilainen näyttää täydellisen mehevältä ja ryhdikkäältä, mutta eteemme lyödystä kääröstä paljastuu vääjäämättä nahistunut, littana, sanalla sanoen ruma hampurilaisen irvikuva. 
  
 Nam? Tämmöinenkin ylläri paljastui käärepaperista tässä taannoin.
  
Noh, nyt McDonald's päästää meidät näkemään, kuinka mainoskuvia oikein otetaan ja kuinka meitä poloisia pikaruokakulttuurin uhreja huijataan. Vai huijataanko? Otetaan selvää Mäkkärin tekemältä videolta: 
  
  
Kuvattavan hampurilaisen työvaiheisiin käytetään monin verroin enemmän aikaa, kuin myytäviin tuotteisiin. Jopa ketsuppi ruiskutetaan erikseen näyttämään mahdollisimman houkuttelevalta tursuillessaan hampurilaisen välistä, suolakurkkuja asetellaan ja juustoa muotoillaan käsittämättömän pikkutarkasti. Kaikkien ainesosien on oltava näkyvissä. Lohduttavaa on, että ainakin kyseessä on tismalleen samat ainekset, kuin ne, mitä suuhun mätämme. 
  
  
Henriikka 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...